10 Kasım 2008 Pazartesi

45. Evlilik Yıldönümü Pastası...

Sıradaki pastamızda bir arkadaşımın arkadaşı tarafından sipariş edildi, hem de çok güzel bir kutlama için...Sevgili Aysan bu pastayı anne ve babasının 45. evlilik yıldönümleri için sipariş etti...Beni aradığında ilk dediği şeylerden biri annem yemek yapmayı çok sever, babam da rakı içmeyi, bu 45 yıldır böyle...:) Inanılmaz şeker bir insan çok güldürdü beni ve pastayı hazırlamak ta hem çok keyifli hem de çok kolay oldu...Aysan'ın verdiği ipuçlarıyla aşağıdaki gibi bir pasta çıktı ortaya...Sizce de çok şeker olmamış mı:)


Sevgili Aysan'ın anne ve babasının evlilik yıldönümlerini kutlar, birlikte geçirecekleri daha nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim...
Bu arada pastanın teslim aşamasında hızır gibi yetişen ve pastanın kutusunu büyük bir özenle 15 dakika içinde hazırlayan; hazırlamak derken pastayı kutuya koymak değil, kartondan harika bir kutu yapmaktan bahsediyorum:) Bütün bunları çok kısa bir sürede yapan canım arkadaşım Seval'e bir kez daha burdan çok çok çok teşekkür etmek istiyorum, o gün sen olmasaydın ben ne yapardım bilmiyorum...Nena sen de öyle ikinize de yürekten teşekkür ederim, iyi ki hayatımda varsınız...SİZİ ÇOK SEVİYORUM:)

Hiç yorum yok: