7 Nisan 2010 Çarşamba

Scooby Doo, Bugs Bunny,Casper ve Uğur Böcekli Pasta - Berk

Merhaba,

Kurabiyeli ve pastalı geçen yoğun bir haftadan sonra yeni siparişlerime geçmeden önce en sondan bir önceki pastamızla merhaba demek istiyorum...

Canım yeğenim Berk için hazırladığım pasta;

Pastamızın içi kakaolu pandispanya, çikolatalı pastacı kreması, damle çikolata ve bol vişneden oluştu...

Zavallı berkciğimin pastaları maalesef hep aralara denk geliyor ve ben bu pastayı yaparken önceki siparişlerden dolayı kalmış olduğum uyukusuzluk nedeniyle artık gözlerim kapanıyordu...Casper ve Bugs Bunny daha iyi olabilirdi, ama Scooby'me laf söyletmem:) Umarım sizlerde beğenmişsinizdir...Bu arada 3 günlük kampta bana eşlik eden ayşenunuya teşekkür ediyorum, sağol kuzum:)




















Berkciğime sağlıklı, çok çok mutlu, huzurlu, başarı ve sevgi dolu bir ömür diliyorum...İyi ki varsın canım...

Sizlere de harika bir gün diliyorum...Bu hafta pastaları ve kurabiyeleri sırasıyla yayınlamayı düşünüyorum, çok uzun aralar vermeden, umarım gerçekleştirebilirim:)

Sevgiyle kalın,

3 yorum:

PASTASEHRİ dedi ki...

Züzümm ellerine sağlık son çalışmaların gibi buda çok güzel olmuş. Bugs bunyy benzemiş bence scooby doo ise çok gerçekçi... ellerine sağlık ah gerçekten uykumuzu alsak ve vakit olsaaa yani ev hanımı olsak : ))

Tijen dedi ki...

Pek sevimli olmuş bu pasta Züzü. Herhalde yaparken çok eğlenmişsindir.

Zehra Gürgen dedi ki...

Bence karakterler çok şirin olmuşlar.PPastanın rengide çok hoş olmuş. Ellerine sağlık canım