7 Haziran 2010 Pazartesi

Kızkardeşler Pastası - Hande


Handeciğim beni arayıpta kızkardeşi ve kendisi için doğumgünü pastası istediğini söylediğinde gözümün önüne hemen GRENA’da yayınladığı “She” yazısı geldi...Hande’mden kendi ve Selinle ilgili bir iki bilgi topladıktan sonra hemen siteye gittim ve bana göre en duygusal ipucunu o yazının başında yakaladım... ”Kızkardeşsiz bir kadın kanatsız bir kuşa benzer” ve tabii ki Selin’i anlattığı  yazıda yer alan bu söz pasta’da da mutlaka olmalıydı bence :))



Birbirinize olan sevginiz ve bağlılığınız sonsuza dek artarak sürsün, varlığınız gücünüze güç katsın... Tüm güzellikler sizlerle olsun canımmm...

Selin oldukça başarılı bir avukat, aynı zamanda da çok zarif giyinen ve markalara meraklı sarışın güzel bir hanımefendi....


Handeciğim ise bilgisayarcı, sigara ve Starbucks sever, ayrıca da kırmızı tutkunu oldukça güzel bir hanıefendi olunca ortaya böyle bir görüntü çıktı...:))Tabii migren ilacı Topamax’ı da unutmamak lazım....


Canım senin ve kardeşinin doğumgünü tekrar tekrar kutlar, sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir ömür dilerim...O gülen yüzün asla solmasın, kahkahalarının sonu asla ve asla gelmesin...


Sevgi ve ışıkla kalın,

3 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok hoş yaa :) hele yazıya bayıldım, kesinlikle doğru. Pasta çok güzel olmuş.Ellerine sağlık canım

sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

merhaba Züzümm
bayılıyorum bu kompozisyonlarına !! :))
ne şeker görünüyor bir bilsen..
nice yıllar dilerim kardeşimize.
emeğine sağlık canım benim.

Primarima dedi ki...

Ellerıne saglık canımmm...
Bilgisayara bittim!
Hele sigarası varya...içmemek için yuzlerce kere söz verdıgımız meret pastada bıle var yahu :))