15 Temmuz 2011 Cuma

Winx Bloom Pastası - Karin

Geçen sene yaptığım, arşivde kaybolmuş bir pastayla merhaba demek istiyorum:)

Sevgili Gülçin kızı Karin için sipariş etti bu pastayı...Azra gibi Karin de Winx hatta Bloom tutkunu bir genç kızımız :) Yine Patchwork çalışması, yine inanılmaz keyifli:)

Sevgili Karin'e tekrardan mutlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum...

Bu arada herkesin Berat Gecesini kutlar, hayır ve güzelliklere vesile olmasını dilerim...Size hayırlı olan tüm dualarınız kabul olsun:)

Sevgiler,
Züzü

2 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm pek güzel olmu şeker bu pasta ellerine sağlık sanada hayırlı kandiller
koskocaman öpüldüüüünnnn

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canımınnn taaaa içi:))Teşekkür ederim yüreği güzel kendi güzel arkadaşım :))

Sana da hayırlı kandiller canım benim:)))

sımsıkı sarıldım, öptüm seni...