12 Mayıs 2008 Pazartesi

Anneler günü ve üçü birarada:) Kalpli Pasta

Merhaba,

Gecikmeli olarak bütün annelerin ve anne adaylarının "ANNELER GÜNÜ"nü yürekten kutlarım, allah hiçkimseyi evladından evladını da kendisinden ayırmasın diyerektennn bu güne özel pastalarımızın sunumuna geçmek istiyorum:)

Sudenaz'ın pastasıyla açılışı yaptım ve 1 anneler günü pastası ve 2 pastacığıyla devam ettim:) 2 pastacık olmasının sebebi 2 adet tek kişilik pasta yapmış olmam...Efendim buyrunnn:

Kalp Pasta


Kalpler ve Güller Pastası

Annem, ablam, anneannem ve de teyzem ki kuzenleri ve ufaklıkları saymıyorum çok beğendiler pastaları ve afiyetle yedik hepberaber. Gelsin kilolarrrrr hehehehehee ve arta kalan keklerimize krema, çikolata, fındık ve badem esansı ekleyerek tabii ki truff yaptık. Yoğurma ve hazırlaması da Tubiciğime ait....Sağol canım yeğenim, ellerine sağlık....Tabii ortadaki çikolatalar hazır umuyorum ki en kısa sürede bende böyle güzel çikolatalar yapacağım:)

2 yorum:

pelince dedi ki...

Seninde anneler günün kutlu olsun..Pastalar şahane olmuş..
Sevgiler..

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Teşekkür ederim, beğenmene ve ziyaretine çok sevindim:)

Sevgiler,