13 Mayıs 2008 Salı

Mayonezli Tavuk Salatası

Yukarıdaki salata özellikle sıcak yaz günlerinde vazgeçilmezimizdir. Çok hafif ve çok kolay...Tavsiye ederim, gerçi eminim hepiniz biliyorsunuzdur, olsun hatırlatayım dedim;)

Mayonezli Tavuk Salatası

Malzemeler:
1 adet haşlanmış ve didiklenmiş tavuk göğsü
2-3 dal taze soğan
2 adet sivribiber
2 diş sarımsak
1-2 kaşık yoğurt
1 kase mayonez
1 su bardağı dövülmüş ceviz
yarım demet dereotu
tuz, karabiber, pulbiber

Hazırlanışı:

Haşlanmış ve didiklenmiş tavukları bir kaba koyarak tuz ve baharatlarla karıştırın.
Diğer tarafta bütün sebzeleri yıkayıp ayıklayarak mercimek büyüklüğünde dilimleyin.
Ve tavuklara katın.
Mayonezle yoğurdu çırpın. Karışımı tavuk ve sebzelerle birleştirip iyice bütünleşmelerini sağlayın.

İyice soğutun ve afiyet olsunnn...

6 yorum:

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Merhaba Arkadaşım…
Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü vakit bulupta hayata geçiremediğim KAHVALTI ŞENLİĞİ etkinliğimi başlatmak istiyorum. Artık yaz yavaş yavaş gelirken, güneş o güzel yüzünü bize göstermeye başladı. Güneşi görüpte pazar kahvaltılarını bir şölen haline getirmezmiyiz ?? Tabiki getiririz. İşte bu etkinliğin amacı da bu. Çiçeklerle dolu bahçe ve balkonlarımızda bütün aile bireylerinin toplandığı bir günde kahvaltı masalarımızı şenlendirecek alternatifleri bu sayfada paylaşmak istiyorum. Dilediğin herşey örneğin; Omlet çeşitleri, şarküteri çeşitlerinin sunum ve hazırlanışı, kolay börekler, kanepeler, kahvaltı tabakları aklınıza gelebilecek herşeyi benimle paylaşabilirsin. Etkinliğim 14 mayıs ta başlıyor bitiş tarihi ise 8 haziran. Bugün den itibaren mail adresime tarifini gönderebilirsin. Bu aralıkta mutfaktayim10@hotmail.com adresime göndereceğin mailine isim, blog ismi, şehir/Ülke ve tarif adıyla birlikte mail atmanı rica ediyorum. Atacağın mail o güzel sayfana uğrayıp harika tarif ve resmini alıp kendi sayfamda yayınlamama sebep olacak. Katılımını bekliyor ve kolaylıklar diliyorum :)

Bu arada sayfamın sağ üst köşesinde göreceğin KAHVALTI ŞENLİĞİ isimli bannerı da sayfanda görmek beni onurlandıracaktır.

Sevgiler...

egeli dedi ki...

YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM,BU YAZIYI BENDE ÇOK SEVDİM,ÇOK ANLAMNI .GEÇMİŞ ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM,BU ARADA BEN DE TİPİK BİR YENGEÇ BURCUYUMDUR....
SEVGİLER

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Merhaba Özlem,

En sevdiğim öğün kahvaltıdır, bayılırım kalabalık bir sofrada çeşit çeşit kahvaltılıklar eşliğinde edilen bir kahvaltıya ve o güzel sohbetlere...Başarılar diliyorum sana etkinliğinde ve elbette seve seve katılırım, teşekkür ederim davetin için...

Merhaba Mübeccel,

Senin de geçmiş anneler günün kutlu olsun:)yengeç olmayı seviyorum;)

Sevgiler,

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Zümrüt'cüğümm,

Sıcacık yorumun ve iltifatların için çok teşekkür ederim:)) Çok mutlu oluyorum böyle güzel sözler duydukça:))

Salata ise benim de favorilerimdendir, çok severek hazırlarım... Ellerine sağlık canım,

Sımsıcak sevgiler......

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Didemciğim,

öncelikle hoşgeldin bloğuma, çok sevindim:)

Kesinlikle iltifat değil gerçeklerdi:) Çok güzel pastaların, sen pasta yapmaya bizde seni mutlu etmeye devam:)

Sevgiyle kal,

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Didemciğim,

öncelikle hoşgeldin bloğuma, çok sevindim:)

Kesinlikle iltifat değil gerçeklerdi:) Çok güzel pastaların, sen pasta yapmaya bizde seni mutlu etmeye devam:)

Sevgiyle kal,