2 Aralık 2008 Salı

Converse Pasta


Evet neden Converse deki son "e"yi parantez içine aldığımı sanırım fotoğraflara yakından bakınca daha iyi anlayacaksınız...Yok işte espri olsun diye son "e" yi koymadım demeyeceğim, hayır unuttuum:) Tamamen unuttum, oysaki şablonunu çıkarttığımda yazmıştım...Ama gecenin ilerleyen saatlerinde o "e" unutuldu...Bu pastayı geçen hafta içinde Ezgi ve ekibi :) üniversiteden çok sevdikleri arkadaşları sevgili için sipariş ettiler. Sipariş bana yaklaşık saat 15-16 gibi geldi ve ertesi gün'e yetişmesi gerekiyordu...Ezgi'yi kırmam mümkün değildi, genelde pasta yaparken yanımda olan, ekzantrik kareler yakalayan kuzuya yardım etmemek mümkün mü;) İşten çıkar çıkmaz koşa koşa eve gelip mutfağa girdim ve aşağıdaki mamaları hazırladım:)




Bayılıyorum bu tür sürprizlere ortak olmaya, sevinçlerde bir katkımın olmasına...Ne mutlu bana... Aşağıdaki fotoğraftada pastayı sipariş eden gençleri görebilirsiniz...Sevgili zeynep'in doğumgününü kutlar, nice mutlu, başarılı ve sağlıklı yıllar dilerim...Şu anda sınavlarla boğuşan hepinize de sonsuz başarılar dilerim...
Sevgiyle kalın,

5 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Züzücüm o kadar güzel olmuş ki, kisenin bu ayrıntıyı dikkate alacağını sanmıyorum. Ellerine sağlık...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Banucuğum,

gerçekten teşekkür ederim, beni çok mutlu ettin:)

Çok çok öpüyorum sevgiyle kal,
___________________________________

Adsız dedi ki...

ooyyhhşş Derledim haaa:D
Aman Allahııımm nasu guzelız (ben + arkadaşlarım + CONVERS:D)

Ellerine Sağlık ablacığım benı kırmayıp o kdr zamanda bu pastayı yaptıın ıcın :*

Yerken de reklamını yaptım zaten :D

Çok seviorum seni

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel bir pasta çıkmış ortaya
sevgilerimle,

karamelam dedi ki...

görmemişim ben bunları. çok güzel olmuş gerçekten eline sağlık. bu arada bir ortak nokta daha. 1977 almanya doğumluyum ben de. ama kasım:))