7 Aralık 2008 Pazar

İYİ BAYRAMLAR DİLERİM UND FROHES FEST:)


Merhaba,

her tatil öncesi mutlaka yurtdışındaki ana şirketlerimize kaç gün tatil olacağımıza ve tatilin neyle ilgili olacağına dair mail atarım...Yine attım tabii ve Almanya'dan hemen bir iyi tatiller dileği geldi, ayrıca da bayram'ın anlamını açıklayacağım bir mail atmamı rica etti Claudia...Bende açıklayıcı bir mail attım, ardından da beni çok şaşırtan ve sevindiren yukarıdaki fotonun bulunduğu mail'i gönderdi Claudia:)...Açıkçası çok çok hoşuma gitti, çok memnun oldum...Claudia araştırmış, etmiş ve nerden bulduysa bana bu tebriği atmış...Artık siteyi de takip ediyor ve siteyi almanca da yayınlamamı rica edenlerin başında geliyor...Almanya'daki arkadaşlarım için inşallah almanca da yazmaya başlayacağım, tabii bu temebllikle ben bunu nasıl yapacağım bilmiyorum ama:)
(Liebe Claudia, vielen Dank für deine E-Mail und liebe Grüsse aus dem wolkigen aber warmen Istanbul ;)

Bende hepinizin Kurban Bayramını bu fotoyla tebrik eder, sevgi, sağlık, huzur ve keyif dolu nice bayramlar dilerim...
Sevgi, sağlık ve mutluluklarla kalın,...

6 yorum:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

:)) Neşeli ve lezzetli bir bayram diliyorum Züzücüğüm...

akasyakokusu dedi ki...

Canım merhaba ailenle ağız tadında bir bayram dilerim.
sevgiler kocaman..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte unutamayacağın bir bayram geçirmeni dilerim. İyi bayramlar!!!

Sevgiler,
Evren

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Zümrüt'cüğüm,

Tüm sevdiklerinle beraber sağlık, mutluluk ve huzur dolu nice bayramlar dilerim.

Sevgilerimle,

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

sevgili Burçinim, akasya kokum, Evrenim ve Işıl ablaa

hepinize yürekten teşekkürler, sevgi, mutluluk, huzur dolu sevdiklerimizxle beraber geçireceğimiz nice bayramlar dlerim hepimize...

sevgiyle kalın,

Damak Tadı dedi ki...

Hoş bir kutlama olmuş..)Bende geçmiş bayramını kutluyorum..


Sevgiler..