22 Mart 2010 Pazartesi

Doğumgünü Böcüğü Pastası - Ayça

“Yine uzun bir ara verdim”...şeklinde klasikleşmiş olan bir cümleyle başlamak istiyorum :) Pastalar birikti, tarifler birikti, kurbişler birikti...Fotoğraflar kendilerini küçültmemi bekliyor, bloğum yazı bekliyor, ben halaaa tembellik yapıyorum...Ama ne yapayım, sanırım baharbeni çarpan, yoksa bilirsiniz düzenli güncellerim bloğumu :p En güzeli son yaptığım pasta ile sözlerime devam etmek...



Sevgili Prima Rima Epruma burdan tekrar tekrar teşekkür etmek istiyorum, beni böyle güzel bir olay’a vesile ettiği için...İmkanı olmayan bir aile’nin minik kuzusunun 1. yaş günü partisini organize etti Epru’m... Benimle paylaştığında da pastasını ben üstlendim...

Söylenecek çok söz yok, sadece çok teşekkür ederim küçük bir çocuğu mutlu etmeye beni de ortak ettiğin için...Bu pastayı yapmayı çok istiyordum ve Ayça’nın doğumgünü bahanem oldu :)

Pastanın orjinaline burdan ulaşabilirsiniz...

Aynı akşam Epru’dan gelen beğeni mesajıyla elbette çok mutlu oldum...Ertesi gün ise uçtum... Ama bırakın yorgunluğumun yok olmasını Eprunun ve annesinin söyledikleri beni o denli mutlu etti ki, inanın eğer bugün bu postu yayınlıyorsam onların sözlerinin bana verdiği enerjiyle yazıyorum...Evet elbette tasarım ve dış görünüş çok önemli bu tür pastalarda, ama herşeyden önemlisi içinin lezzetli dışınında olabildiğince güzel ve görsel açıdan doyurucu olması...Beğeni her iki yönde de olunca insana mutlu olmaktan başka birşey kalmıyor...Bilirsiniz...Teşekkürler Epru'mmmm...

Gelelim pastamıza, pastamızın içi çikolatalı nemli pandispanya, arası ise damla çikolatalı kuvertürlü pastacı kreması...Dışı ise süt kreması kaplı...Ortadaki Şirin böceğimizi ise kurabiye’den yaptım, üzerini de şeker hamuruyla kapladım...

Kurabiyeleri ise pastaya uydurduk :)
 
 
Sevgiyle ve mutlulukla kalın....

8 yorum:

pecete dedi ki...

Ellerine ve yüreğine sağlık arkadaşım

Primarima dedi ki...

Hayır için dua için üstlendiğim bu işde bana destek oldun arkamda oldun ve gerçekten insanları çok mutlu ettin :))
Pastanın 1 dilimini yedikden sonra hemen ikinciyi kesip gizlice içeriye kaçırmam hariç gerisi hayır ve iyilik dolu bir parti idi tatlım ama napim dayanamadım ikinci dilimi yemesem çatlardım yada bir yerim şişerdi.Nefisdi!
:))
Ellerine sağlık o garip annenin pastayı gördüğü andaki surat ifadesini keşke görme imkanın olaydı.
Çok teşekkür ederim.
Ve tekrar tekrar ellerine sağlık.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Ayşemciğim teşekkür ediyorum ziyaretine ve güzel sözlerine...

Sevgiyle kucaklıyorum seni ve bebilerini...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Eprucuğum,

Her zaman her yerde bu tür güzelliklere destek vermeye daima hazırım...Asıl ben sana teşekkür ederim beni de bu organizasyona kattığın için...

tekrar tekrar yürekten teşekkürler,

Seni ve Rimoşumu kocaman öpüyorum...

Sevgi ve huzurla kalasın...

Delfina ; dedi ki...

Çok incesiniz canım,şeker bir kızı mutlu etmeniz ne güzel.Pasta çok güzel,wiltos amcanınkinden daha güzel olmuş.sevgiler züzüm

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne duyarlı gönüllü sevgi dolu emekler..
ikinizide öpüyorum..
sevgiyle canım.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Delfina'm çok teşekkür ederim...Güzel sözlerin beni yine çok mutlu etti...Seni sevgiyle kucaklıyorumm...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Nunu'm bende seni kocaman öpüyorummm...

Sevgiyle kal canım,