18 Mayıs 2010 Salı

Ben Ten Figürü ve Ben Ten Kurabiyeleri - Muhsin

Anneciği tarafından aylar önce taa Tokat'tan sipariş edildi Ben10 Kurabiyeleri ve Ben10 figürü sevgili Muhsin için...
Hülya haftalar öncesinden başladı hazırlıklara, herşeyi en ince detayına kadar düşündü...Ve benden de pastanın figürünü ve kurabiyelerini yapmamı istedi...
Hülya'nın hiç şeker hamurlu pasta tecrübesi olmamasına rağmen, ancak bunun dışında pastacılık alanında sahip olduğu tüm bilgi birikimini kullanarak ve de benim anlattıklarımı dikkatlice dinleyerek kendi hazırladığı pastayı, gönderdiğim şeker hamuruyla kapladı...Üzerine de sipariş ettiği Ben10 figürünü yerleştirdi...

Bence gayette başarılı oldu (Pastayı akşama ekleyeceğim post'a), inan Hülya mutlu olasın diye söylemiyorum benim bile ilk şeker hamurlu pastam böyle düzgün olmamıştı:)))Harikasın  Hülyacığım...:)

Sevgili Muhsini yürekten kutlar, sağlık, mutluluk ve başarıyla dopdolu bir ömür dilerim...

2 yorum:

PASTASEHRİ dedi ki...

Canımmmm ellerine sağlık, ben 10 kurabiyeleri, nasıl bir yaratıcılıktır? ellerine sağlık çok güzel olmuş canım pastayı çok merak ettim ben hemen ekle lütfen

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canım benimm beğenmene çok sevindimmm:))Daha çoook eksiğim var Fundam, zamanla daha iyi olacak inşallah...Pastayı inşallah bu akşam eklerim post'a, unuttum da :))))

Sevgiyle kocamannn kucaklıyorum seniiii....

Öyküyle Doğayı da öpüyorummm...