5 Haziran 2012 Salı

Ben geldim :) Diş Pastası ve Diş Kurabiyeleri - Kuzey Bebek

Bu sefer ki ara çok uzun du kabul ediyorum, ama herşey yolunda; sağlıklı, mutlu, huzurlu ve keyifliyim...Herkesin de öyle olmasını dilerim...:)



Pasta, kurabiye ve tabii ki süslemelerime devam ettim; daha bir keyifle, daha bir coşkuyla, daha bir mutlulukla...

Hemen son dönemlerde yaptğım diş pastasıyla yeniden yazılarıma başlamak istiyorum :) Sevgili Kuzey Bebek için yapıldı bu pasta ve yanında kurabiyeleri...Hem de öyle bir anda yapıldı ki, en yoğun en sıkışık dönemde, fakat kolaylıkla, keyifle ve sıkıntısız...



 Ve kurabiyelerimiz:)



Sevgili Kuzey'in tüm dişlerinin onu üzmeden, sıkıntısız ve güle oynaya çıkmasını dilerim... :)

Sağlık, ışık ve mutlulukla kalın...

2 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

hoşgeldin canımcım
yine süper iş çıkarmışsın ortaya ellerine sağlık becerikli arkadaşım benim öpücükledim seni

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Hande'm sağol güzelim:)Nihayet güncelledim, tembelliği bir kenara bırakıp...Kocaman öpüyorum seni :)