15 Haziran 2012 Cuma

Yüksek yüksek tepeleree - Yekbun :)

Sevgili Selma ve Anıl'ın düğününde tanıştık Yekbun'la... Selmaların düğünü için hazırladığım cupcakelerden (başka bir postta yayınlayacağım) 1,5 ay sonraki kına gecesi için de istedi...

Biz yola cupcake diye çıktık, sonuç sarmasından, su böreğine, nedime taçlarından, kına gecesi mumlarına kadar herşeyi içeren komple bir organizasyona dönüştü :) Bu yolda bana güvendiği ve korkusuzca tüm kına gecesini - önceden yapılmış bir örnek olmamasına rağmen - bana teslim ettiği için Yekbun'a yürekten teşekkür ederim... Haydi kınaya :)

Gelinimin duvağı;

Gelinin kaftanına uygun olarak bordo hazırlandı. Yapımında kristal tül kullanıldı. 

Nedime Duvakları:



Gelinin duvağına uygun olsun diye taşlı seçildi ve pullarla süslendi...

 El gülü / Kına Gülü:

Kına gülleri kurdalelerle süslendi...

Kına Tefleri:


Kurdela ve boncuklarla süslendi

Kına Hediyelikleri 1 - Mis kokulu sabunlar:

Mis kokulu el yapımı doğal sabunlar


Kına Mumlukları:

Boncuklarla süslenen mumluklara mis gibi tarçın kokulu mumlar eşlik etti...
Kına Keseleri:



Kına Mendilleri:

Kına mendillerinin herbirine Kurdela ile parmaklıklar dikildi...
Kına Tepsimiz:


Pullarla bezendi, kurdelalarla süslendi, kınası da içine konularak teslim edildi...
Kurabiyelerimiz:




Bunun dışında sarma ve tereyağlı peynirli su böreği de hazırlandı fakat onları fotoğraflamaya vakit kalmadı... Bütün herşey güzelce paketlendi, kolilendi ve kına gecesi mekanına teslim edildi:)

Anı Defteri:

Bütün herşey keyifle hazırlandı ama anı defterini hazırlamak bana apayrı bir keyif verdi...Her aşamasında olduğu gibi bunda da sevgili Yekbun kendini tamamen bana teslim etti, ne şekilde istiyorsan öyle hazırla dedi...Organizasyon hazırlıklarına başladığımız andan itibaren o kadar çok mailleştik ve konuştuk ki Yekbun ile artık rahatlıkla nelerden hoşlandığını, neleri sevdiğini biliyordum, ama yine de risk elbette karşı tarafın kullanacağı herhangi bir şeyin hazırlığının komple size bırakılması...:)

Davetiye'den de yola çıkarak kelebekli olmasına en başından karar verdim zaten...



Nasıl ne şekil, kumaş mı yoksa başka türlü mü hazırlamalı derken, fimonun bu iş için çok uygun olacağını düşündüm...Bayılıyorum...Her tür rengi var, ayrıca da her şekle giriyor, sadece hayal gücü ve yaratıcılığınızla harika şeyler yapabilirsiniz...

Önce model seçtim internetten, baskısını aldım, ama sadece ana gövdeyi baskıya göre hazırladım gerisini ana gövdeye uydurduk... Ve ortaya aşağıdaki gibi bir anı defteri ortaya çıktı...Ben çok sevdim, peki ya siz?:)



Yekbun ve Selahattin'e ömür boyu mutluluklar diliyorum, hayatları boyunca saygı, sevgi ve mutluluk asla eksik olmasın...

Sevgi ve ışıkla kalın,
Zuzu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cnm elleine sağlık.hepsi harika olmuş:))