26 Nisan 2008 Cumartesi

Elektrik kesintisi sonunda ortaya çıkan trufflar...

Zorda olsa bugün bu truffları yapmayı başardım. Bugün annemin misafirleri geldi, bende akşam kızımı uyuturken uyuya kaldığımdan ancak sabah işe girişebildim amaaaa tam kalktım ki elektrikler kesildi, 1 saat bekledim baktım hareket yok. Ne yapsam derken aklıma buzluktaki keklerim geldi...Ve tahmin edebileceğiniz gibi truffles yaptım...

Bayılıyorum bu lezzete...Önceki pastalarımdan artan keklerimi çıkarttım içerisine biraz krema, kırılmış fındık ve badem esansı ekledim. Güzelce yuvarladım elimde sonra da benmari usulü (sıcak su dolu bir tencerenin üzerine bir kaba koyarak) erittiğim çikolatalara bandırdım. Önce yağlı kağıt üzerine koydum her birini ardından bir kısmını hazır çikolata rendesine bir kısmını da hindistan cevizine buladım...Ve elektrik kesintisinden henüz etkilenmemiş derin dondurucuya koyup biraz beklettim ve servis yaptım...

Misafirler bayıldı...Ben beğenilince tabii daha çok bayıldım...İşte truffleslarım:)

6 yorum:

Mebrule dedi ki...

Selam canim, ziyaretin icin tesekkur ederim. Trufflar cok lezzetli gorunuyor, bugune kadar hic yapmadim ama bugunku pastanin trasladigim parcalarini bunun icin ayirip dolaba kaldirmistim :) Bebek kurabiyelerini ve diger pastalarini da cok begendim, ellerine saglik...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Merhaba:)

İadeyi ziyaretine asıl ben çok sevindim, hoşgeldin...

Benim truffları ikinci yapışım, açıkçası ilkinde acemilikten dolayı çok yumuşak olmuşlardı ama bu seferkiler kıvama yaklaştı:) Özellikle yaparken (Bittermandel aroma)badem aroması eklemeni şiddetle tavsiye ediyorum inanılmaz güzel bir lezzet veriyor, ki Almanya'da bulunduğundan çok daha iyi biliyorsundur...

Her zaman beklerim...

Sevgiyle kal,

Adsız dedi ki...

offf off nasıl canım tatlı bişiler istiyo. truff diye bağırmak istiyorum :)))

ellerinize sağlık.

sevgiler.
www.misssgibi.com

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Zerrinciğim bağırma bağırma gel ben sana yaparım :):):)

Sevgiler,

cennebazz dedi ki...

canııımm bende bayılıyorum bu lezzetli toplara...ellerine sağlık harika görünüyorlar.sevgilerimle
duygu...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Teşekkür ederim Duygucuğum, bende bu aralar fena takıldım trufflara sonumuz hayır olsun:)

Sevgiler canım,