14 Eylül 2008 Pazar

Bulutlar Üzerinde Bir Melek Pastası...

Bu pasta'yı başlıktan da anlayacağınız üzre bir meleğe yaptım...Dünyalar tatlısı, insanlar için çırpınan, onların mutluluğu, iyiliği, farkındalığı kısacası doyumu için bildiği herşeyi paylaşan bir melek...Adı Gülcan...Şimdilik bu kadar yakında onu size tanıtacağım, aslında belki de tanıyorsunuz...
Gülcan pastayı görünce çok beğendi, çok şaşırdı, o kadar mutlu oldu ki onun mutluluğu beni daha da mutlu etti...Bakalım sizlerde beğenecek misiniz?

Bu pastanın hazırlanmasında bana Gülcan hakkında verdiği bilgilerle yardımcı olan sevgili Handan ablama çok teşekkür ederim...Sen olmasaydın bu kadar beğeneceği bir pasta hazırlayamazdık...


Pastamızın ortasındaki meleği karton üzerine oturttum ki Gülcan rahat saklayabilsin diye:) Bulutları gri şeker hamurundan oluşturdum ve üzerine parlatıcı yenilebilir spray sıktım, sanırım bu şekilde daha hoş oldu:)


Pandispanyamız her zaman yaptığımız pandispanya, kremamız da aynı şekilde önceki pastalardan bulabileceğiniz tarif...Arasına ise vişne-böğürtlen, badem koydum...Nefis oldu...Ya ben hakikaten arasında fındık ve badem olan pastaları çok seviyorum...evet evet boğazıma pek düşkünüm, beğenmediğim şeyi başkasına yedirmem, yapacağım her tadı önce kendim beğenmeliyim dimi ama;)


Sevgiyle kalıııınnnn,

3 yorum:

NiNo dedi ki...

ellerine saglik

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Ben bu meleği biliyorummm:)) Ayaklarını denize sokmuş bir melek o:))

Züzüüüümmm, o gün de dediğim gibi cidden çok güzel olmuş, bayıldım bu pastaya, ellerine sağlık,

Sımsıcak sevgiler, cadıya ve sana öpücükler.....

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Merhaba Ninocum,

teşekkür ederim

Sevgiyle kal,
___________________________________

Rapucum bilirsin tabii, ilk görenlerden biri sen ve ebrusunuz... Hehehehehehe...Ayaklarını deniz sokmuş melek kısmına gelince evet itiraf ediyorum, ayaklarını yapmadığımı pasta sahibine götürüpte pastayı ortaya çıkarttığımda gördüm:) Hahahahahah

E o saatten sonra yapacak birşey yoktu, ve ayaklarını denize veya gökyüzüne sokmuş bir melek oluverdi...E olur mu olur, ben yapınca olur:):):)

Sağol bitanem:)

Sevgiyle kal, kocaman öpüyorummmmm