7 Mart 2008 Cuma

alışveriş delisiiii

Evettt bu ara coştum yine, nereye gitsem acaba pasta kurabiye süslemesi için neler alabilirim diye bakınıp duruyorum:) Geçen Tchibo'ya gittim ve ne var ne yok topladım tabii ki hepsi pasta dekorunda kullanılan ürünler...aa bir de çikolata kalıpları ve fondü:) süperler umarım uğrayabilmişsinizdir...

Dün de gözlük almaya gittim, kaybetmiştim de...nasıl diye sormayın gitti işte :) Neyse ordan çıkışta bir arkadaşımla buluşup kahve içmeye gidecektik ki bir de ne görelim kahve içeceğimiz yerin yanında Paşabahçe var dururmuyuz hemen girdik. Bir de ne göreyim orda da kurabiye kalıpları var hemen attım sepete:D Ve eve gelir gelmez yıkayıp bu akşama kullanılmak üzere kaldırdım...O kadar çok kalıbım var ama yine alacak birşeyler çıkıyor.

Bu akşam da eve gelir gelmez kurabiye hamurumu kızımla beraber yapıp buzdolabına beklemeye koydum, kızımı da uyuttum ve birazdan başlayacağım yeni kalıplarımı kullanmaya...Bu sefer ki kurabiyelerimi bir çok yere hediye göndermek üzere yapacağım. Nasıl dekore etsem diye düşünüyorum...

Yarın görürsünüz umarım..

Sevgiyle kalın,

Hiç yorum yok: