25 Mart 2008 Salı

Müslili şekerlemeler ve kısa bir ara...


Bu tarifi özellikle çikolata canavarı dostlarıma şiddetle tavsiye ediyorum, hem yapımı kolay hem de inanılmaz lezzetli. Hadi 1 tane yiyeyim tadına bakayım başka yemem gibi bişey yok bu şekerlemede, leblebi gibi devamı geliyor...Hiç bitmesin istiyorsunuz:) Biz çok sevdik, deneyin pişman olmayacaksınız...Tarif Dr. Oetker'den...

Malzemeler:
80 gr. bitter çikolata
80 gr. sütlü çikolata
1 pkt. vanilya
10 gr. margarin
1 su bardağı (100 gr.) kırılmış ceviz
1 su bardağı (40 gr.) hindistan cevizi rendesi
1,5 su bardağı Dr. Oetker Vitalis çikolatalı Crunchy Müsli (125 gr.)
Hazırlanışı:

Bitter çikolata, sütlü çikolata, vanilya ve margarini bir kaba alarak benmari usulü eritin. Ocaktan alıp bekletmeden ceviz, hindistan cevizi ve müsliyi ekleyin, iyice karıştırın. 10 dak. bekletip tekrar karıştırın ve karışımdan 1-2 tatlı kaşığı alıp pişirme kağıdı üzerine koyun. (Ben minik muffin kalıplarına koydum). üzerini düzeltmeden buzdolabına koyup 1 saat bekletin. üzerine arzuya göre hindistan cevizi serperek servis yapın.
Bitti bile, afiyetle yiyin...
Benden bugünlük bu kadar duruma göre belki 1-2 gün giremem siteme, çünkü yarın teyzem çok önemli bir kalp ameliyatına giriyor. 4 damarı değişecek ve kalp kapakçığı onarılabilecek durumdaysa onarılacak, değilse değişecek... Umarım çok çok iyi geçer, açıkçası ailece tedirginiz çünkü ben babamı böyle bir ameliyat sonrasında kaybettim...Ve her ne kadar aile bireyleri birbirlerine belli etmeselerde, herkes çok umutlu görünsede hepimiz içten içe korkuyoruz. İnşallah teyzemde ve bütün ameliyat olacaklar ve olanlar sağlıkla taburcu olurlar...

Sevgiyle kalın ve dualarınızı esirgemeyin lütfen...

4 yorum:

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Canım öncelikle teyzene çok geçmiş olsun benim babamında yaklaşık 1,5 ay önce ana damarı değişti gerçekten çok stresli dönemler umarım teyzen en iyi şekilde düzelir baban da Allahtan rahmet diliyorum. Bu arada mamalarda harika ellerine sağlık.

Sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
ziyaretin ve basagligi dileklerin icin cok tesekkürler. Allahim kimselere böyle bir aci vermesin.
Teyzen amaliyattan insallah hayirlisi ile, güzel bir sekilde kurtulur ve sagligina kavusur. Insanin böyle bir durumda tedirgin olmasi dogaldir. Insallah sagligina kavusur, neseli günler sizlerin olur, sevgilerimle...

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Zümrütcüğüm çok geçmiş olsun umarım hiçbir sorun yaşanmaz. Babacığın da nur içinde yatsın.
Tarifini de çok işe yarar buldum zira bizim evde müsliler asla yarım paketten sonra bayatlayana kadar yenmez. Bakılır paket bayatlamış; yenisi açılır. Eskileri değerlendirmek adına çok iyi fikir. Bir de bundan sonra her işe yarar tarifi defterime uzun uzun yazmak yerine kimde ve hangi tarihte olduğunu yazacağım sana da fikir olsun diye yazdım :)

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Sevgili mutfaktayım; baban'a büyük geçmiş olsun, inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur...Allah şifalar versin tez zamanda...Teşekkür ederim geçmiş olsun dileklerin için...Babam'ı da böyle bir ameliyat akabinde kaybedince oldukça sıkıntılı geçirdik teyzemin ameliyat dönemini. Teyzeminde aort değişti, 2 damar'a by-pass yapıldı ve kapakçık onarıldı...Ancak önce allah'a sonra da doktorumuz ve ekibine duacıyız..Hem ameliyat oldukça başarılı geçti hem de teyzem yaşama gücüyle çok şükür toparlanıyor...Herşey yolunda hatta bugün taburcu oldu:) Tekrardan teşekkür ederim...

Sevgili annemin kızıyım tekrardan başın sağolsun allah sabır versin canım...Bu acıyı çok iyi biliyorum babam'dan dolayı ve senin de dediğin gibi allah kimseye böyle acı yaşatmasın, çok zor..Allah hepimize sabırlar versin...Teyzemle ilgili zaten deminde belirttiğim gibi herşey yolunda...

Sevgili Esracığım, sana da çok teşekkür ederim iyi dileklerin ve başsağlığı mesajın için canım...
Verdiğin fikir süper, ben de bundan sonra öyle yapacağım...Sağol canım benim...

Hepinize tekrardan teşekkür ederim, bana verdiğiniz destekler için...Iyi ki bende katılmışım aranıza, güzel yazılarınız ve samimi dilekleriniz çok moral veriyor...Hepinizi kocaman öpüyorum ve kendi kendime neden daha önce bu siteyi kurmadım diyorum:)

Güzel paylaşımların devamını dileyerek, sevgiyle kalın diyorum...

Zümrüt