4 Mart 2008 Salı

Tchibo...

Merhaba,

Başlıktan da anlayacağınız üzere konumuz Tchibo...Yurtdışında yaşayanlar bilir ve tanır Tchibo'yu, önce kahve markası olarak başladı sonra da bizler için süper bir alışveriş mağazası olarak hizmet vermeye devam etti...

Tchibo'nun Türkiye'ye geleceğini duyduğum an mutluluktan havalara uçtum ve ilk mağazasına koşa koşa gittim...Sanırım 1,5 yıl olmuştur Türkiye'deki ilk mağazası açılalı...Bilmeyenler için neler yok ki Tchibo'da:)

Tchibo 2 haftada bir yepyeni temalarla bizlere hizmet vermekte...Ve ve yarın başlayan teması bütün mutfak dolayısıyla da pasta severlere harika ürünler sunmakta...Süt köpürtücüden (ki daha önce geldiğinde almıştım ve çok memnun kaldım...Kahve severlere düşünmeden alın derim), Yumurta pişirme makinesine, çatal bıçak takımından Pasta katları kesicisine, Çikolata ve pralin hazırlayıcısından pasta çemberine, Waffle makinesinden kurabiye kalıplarına ve dekor şablonlarına kadar herşey'e yarın ulaşabilirsiniz...Hem fiyatlarının uygunluğu hem de ürünlerin kalitesi mükemmel...

Tabii tchibo sadece mutfak ürünleri sunmuyor, kıyafetten tamir malzemelerine, banyodan ev dekorasyonuna kadar geniş bir yelpazesi var...Tchibonun en sevdiğim yanı detayları düşünüp bize sunması...Her Tchibo'ya gidişimde önce alışverişimi yaparım sonra da oturur bir güzel kahvemi içer ve heyecanla aldıklarımı kullanmak üzere eve dönerim...

Yarını sabırsızlıkla bekliyorum...

Bugün aslında niyetim haftasonu kızımın yuvasının yeni yer açılışı için yaptığım brownileri yayınlamaktı ama maalesef onlar yarına kaldı:)

Bilgilerinize ve sevgiler,

Hiç yorum yok: